اگر کالایی مشمول مفادضمانت هفت روزه بهین براکت می‌باشد، پیش از ارسال کالا، حتما با بخش خدمات پس از فروش بهین براکت هماهنگی‌های لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به تکنولایف ارسال نفرمایید. قبل از تماس با بخش پشتیبانی بهین براکت حتما کد سفارش و اطلاعات خرید خود را یادداشت نمایید.

جهت تماس با بخش خدمات پس از فروش و یا هماهنگی جهت بازگرداندن کالا می‌توانید با شماره 09149005458 (شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۷:۰۰ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۳:۰۰ ) تماس بگیرید. همچنین جهت اعلام شکایت نیز از همین شماره تلفن استفاده فرمایید تا سریعا پیگیری شود.

پس از پذیرش کالا کارشناسان بهین براکت حداکثر طی ۴۸ ساعت کاری نتیجه تست را به مشتری اعلام می‌کنند. در صورتی‌که نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز می‌گردد.