سعی ما در بهین براکت بر این است که سفارش شما در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان برسد. در بهین براکت چند روش برای ارسال سفارش‌ها در نظر گرفته شده است که شما می توانید با توجه به موقعیت مکانی تان، یکی از این روش‌ ها را هنگام ثبت سفارش انتخاب نمایید

 

– بهین پیک (برای مناطق شهر تبریز)

 

–  پست پیشتاز (برای سراسر

کشور)

– تیپاکس (برای شهرهای تحت پوشش تیپاکس)

همچنین امکان پرداخت در محل برای شهر تبریز فعال است و امکان ارسال محصول به سراسر کشور وجود دارد.

سعی ما این است که سفارش‌های شما را در روزهای کاری و به سرعت و در همان روز تحویل دهیم. در زمان ثبت سفارش در سایت می‌توانید بازه‌ی زمانی ارسال سفارش را مشاهده و انتخاب فرمایید. امکان پرداخت در محل برای تمام کالاها وجود دارد و شماره تماس پیک بهین براکت هنگام ارسال سفارش برای شما پیامک خواهد شد.

موارد قابل توجه 

 در صورتیکه بعد از ثبت سفارش، آدرستان را تغییر دهید ممکن است سفارش شما با نهایتا ۴۸ ساعت تاخیر ارسال گردد.

تیپاکس یک سرویس حمل سریع در کشور است که در ۵۵۰ شهر ایران دارای نمایندگی بوده و با توجه به ارسال مستقیم به اکثر این شهرها روشی سریع جهت ارسال مرسوله به حساب می‌آید. در روزهای کاری، چنانچه تا ساعت ۱۵:۰۰ ( پنج شنبه ها تا ساعت ۰۹:۰۰) سفارش خود را نهایی کنید، سفارش شما همان روز تحویل تیپاکس خواهد شد.

همچنین در هنگام ثبت سفارش می‌توانید زمان و ساعتی که سفارش شما تحویل شرکت تیپاکس می‌شود را مشاهده فرمایید.

کد پیگیری مرسوله در قسمت جزئیات سفارش در حساب کاربری شما درج می‌شود. همچنین کد پیگیری مرسوله از طریق پیامک نیز به دست شما خواهد رسید. با استفاده از کد پیگیری تیپاکس می‌توانید وضعیت مرسوله خود را از سامانه رهگیری تیپاکس پیگیری نمایید.

در روزهای کاری، چنانچه تا ساعت ۱۰:۰۰ (پنج شنبه ها تا ساعت ۰۹:۰۰) سفارش خود را نهایی کنید، سفارش شما همان روز تحویل مرکز پست خواهد شد و سفارش‌هایی که بعد از ساعت ۱۰:۰۰ در روزهای کاری ثبت نهایی گردد، صبح روز کاری بعد تحویل پست می‌شود. همچنین در هنگام ثبت سفارش می‌توانید زمان و ساعتی که سفارش شما تحویل شرکت پست می‌شود را مشاهده فرمایید.

کد پیگیری مرسوله در قسمت جزئیات سفارش در حساب کاربری شما درج می‌شود. همچنین کد پیگیری مرسوله از طریق پیامک نیز به دست شما خواهد رسید. با استفاده از کد پیگیری پست پیشتاز می‌توانید وضعیت مرسوله خود را از سامانه رهگیری مرسولات پستی پیگیری نمایید.

هزینه‌های ارسال 

هزینه ارسال سفارش‌ها در بهین براکت با توجه به روش ارسال متفاوت است

  • هزینه بهین پیک برای شهر تبریز 30 هزار تومان است.
  • برای هزینه ارسال توسط پست پیشتاز و تیپاکس محصول و مسافت تاثیر دارد.
  • حداقل هزینه بسته‌بندی و ارسال پست پیشتاز (معادل یک عدد پایه دیواری + لوازم جانبی) به همراه بیمه کالا 40 هزار تومان است.