این فرم را تکمیل کنید و با ما در تماس باشید
این فرم را تکمیل کنید و با ما در تماس باشید
تماس با بهین براکت
سوالات متداول
نحوه خرید از سایت هین براکت را به صورت متن در صفحه راهنمای خرید از بهین براکت قرار دادهایم.
چه به صورت اینترنتی و چه به صورت تلفنی ثبت سفارش کرده باشید میتوانید وضعیت سفارش خود را در صفحه سفارشهای من در حساب کاربریتان در بهین براکت مشاهده فرمایید.
تمام موارد را در صفحهی روشها، زمان و هزینههای ارسال برایتان نوشتهایم.
ما روزانه سفارشهای شما را تحویل شرکتهای حمل میدهیم و کمی زمان میبرد تا کد رهگیری را برای ما ارسال کنند. کد رهگیری معمولا تا ۲۴ ساعت پس از تحویل مرسوله به شرکت حملکننده (مثل پست یا تیپاکس)، برای ما ارسال شده و برایتان پیامک میکنیم. همچنین کد را داخل سفارشتان در پنل کاربری شما در سایت بهین براکت نیز قرار میدهیم.
ما تمام سعی خود را میکنیم که هیچ مشکلی در فرآیند خریدتان از بهین براکت وجود نداشته باشد. از موقع ثبت سفارش تا و زمانی که محصول به دستتان میرسد. همچنین اگر مشکلی وجود داشته باشد، حامی شما خواهیم بود. جزئیات تعویض و عودت سفارشها را در صفحهی شرایط ضمانت هفت روزه بهین براکت قرار دادهایم.
ارتباط با مرکز تماس بهین براکت:
پیشنهاد میکنیم قبل از تماس با خدمات مشتریان قسمت سوالات متداول را بخوانید؛ به احتمال زیاد جوابتان آنجا منتظر شماست.
شماره تلفن مرکز تماس بهین براکت
این تلفن در تمامی روزهای هفته پاسخگوی شماست.